ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
- Mini Basket 2016
Την τιμητική 3η θέση κατέλαβε η ομάδα μπάσκετ αγοριών του 24ου δημοτικού σχολείου στο 29ο πρωτάθλημα μίνι μπάσκετ δημοτικών σχολείων του Δήμου Καβάλας, που ολοκληρώθηκε την Κυριακή 12 Ιουνίου.. Η εν λόγω διάκριση είναι η υψηλότερη που έχει πετύχει το σχολείο στα αγόρια στη συγκεκριμένη διοργάνωση μέχρι σήμερα, ξεπερνώντας την 4η θέση της ομάδας του 2001.
Η πορεία της ομάδας ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη καθώς κατάφερε να κερδίσει σε 7 αγώνες, σε όλους με διαφορά άνω των 10 πόντων, χάνοντας μόνο στον ημιτελικό για έναν πόντο. Ενδεικτικά, η ομάδα του 24ου σε σύνολο οκτώ αγώνων πέτυχε 333 πόντους και δέχτηκε 183.
Εξίσου ανταγωνιστική ήταν και η παρουσία της αντίστοιχης ομάδας των κοριτσιών που αποκλείστηκε στη προημιτελική φάση. Τα κορίτσια του 24ου νίκησαν σε 5 άγωνες και έχασαν σε 2, σκοράροντας συνολικά 159 πόντους, ενώ δέχθηκαν 127. Στα κορίτσια, το 24ο δημοτικό σχολείο έχει πάρει μία φορά την πρώτη θέση (2005) και μία φορά την τρίτη (2001).
Πέρα από το αγωνιστικό σκέλος, θετική εντύπωση άφησε η γενικότερη συμπεριφορά των αθλητριών/τών που έλαβαν μέρος, κερδίζοντας τη συμπάθεια και το σεβασμό με το ήθος και την άμιλλα που χαρακτήρισε τις προσπάθειές τους.
Ευχή όλων είναι αυτές οι επιτυχίες να εμπνεύσουν τους μαθητές που θα απαρτίσουν τις αθλητικές ομάδες τα επόμενα χρόνια και να αποτελέσουν εφαλτήριο για περισσότερες διακρίσεις στο μέλλον.
- 13/6/2016 – Παραμύθι από το Τμήμα Ένταξης
Από τα μέσα της σχολικής χρονιάς και έπειτα, ασχοληθήκαμε με τη δημιουργία ενός παραμυθιού για τη διαφορετικότητα, με τη μαθήτρια της ΣΤ1 τάξης, Γεωργία Τζίτζιρα. Το παρουσιάσαμε και στην Α2 τάξη, η οποία υλοποιούσε πρόγραμμα με σχετικό θέμα. Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν με τη μικρή συγγραφέα. Το παραμύθι θα βρίσκεται στη βιβλιοθήκη του σχολείου και θα είναι διαθέσιμο να το δανειστούν όλοι οι μαθητές.
- 16/5/2016 – «Παιδιά με αναπηρία, ορατά σε όλα τα σχολεία»
Στα πλαίσια του προγράμματος της ActionAid «Παιδιά με αναπηρία, ορατά σε όλα τα σχολεία», πραγματοποιήθηκαν δράσεις με κάποια τμήματα του σχολείου μας. Οι τάξεις που συμμετείχαν ήταν οι εξής: Δ2, Ε1, Ε2, ΣΤ1. Τα παιδιά προσπάθησαν να μπουν στη θέση των ατόμων με ειδικές ανάγκες, με σκοπό να συνειδητοποιήσουν το πόσο δύσκολη είναι η καθημερινή τους ζωή (ενσυναίσθηση).
Πιο αναλυτικά, με τη Δ2 τάξη, συζητήσαμε για την κώφωση και για τις τεχνικές που χρησιμοποιούν οι κωφοί για την επικοινωνία τους (νοηματική γλώσσα). Μάθαμε την απεικόνιση των γραμμάτων της ελληνικής νοηματικής γλώσσας, δημιουργήσαμε ένα κολάζ και σχηματίσαμε τα ονόματά μας στη νοηματική.
Με την Ε1 τάξη, συζητήσαμε για τα άτομα με σωματική αναπηρία και προσπαθήσαμε να μπούμε στη θέση τους ζωγραφίζοντας με το στόμα και δένοντας τα κορδόνια των παπουτσιών με το ένα χέρι.
Με την Ε2 τάξη, συζητήσαμε για τα άτομα με προβλήματα όρασης, τον τρόπο που διαβάζουν, καθώς και για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην καθημερινή τους ζωή. Παίξαμε και το γνωστό παιχνίδι της τυφλόμυγας, αλλά και το παιχνίδι της αναγνώρισης αντικειμένων με κλειστά μάτια.
Με τη ΣΤ1 τάξη, επίσης συζητήσαμε για τα άτομα με προβλήματα όρασης. Γράψαμε σε μορφή Braille (η γραφή των τυφλών) τα ονόματά μας, χωριστήκαμε σε ομάδες και βάλαμε γρίφους προσπαθώντας να τους αποκρυπτογραφήσουμε και δημιουργήσαμε ένα χάρτη αφής ενός πάρκου.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός : Λιάλη Σταυρούλα
- 6/4/2016 – Πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Α1
Στο πλαίσιο του εορτασμού της παγκόσμιας ημέρας κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού, οι μαθητές του Α1 με αφορμή τα βιβλία «Το κάτι άλλο» και «Οι λέξεις δεν είναι για να πληγώνουμε» συζήτησαν και μοιράστηκαν τις δικές τους εμπειρίες. Έπειτα έπαιξαν το ομαδικό παιχνίδι «Ποιος άλλαξε;». Στο τέλος, με αφορμή το τραγούδι «Οι δυο φίλοι», έγραψαν τους στίχους σε χαρτί και λόγια που ανταλλάσουν οι φίλοι μεταξύ τους.
Α2
Στο πλαίσιο του εορτασμού της παγκόσμιας ημέρας κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού οι μαθητές του Α2 με αφορμή τα βιβλία «Tα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε» και «Οι λέξεις δεν είναι για να πληγώνουμε» συζήτησαν και μοιράστηκαν τις δικές τους εμπειρίες. Έπειτα ζωγράφισε ο καθένας τη δική του παλάμη κι έγραψε το δικό του μήνυμα. Τέλος, τραγουδήσαμε και χορέψαμε το τραγούδι της φιλίας.
Β1
? Τραγουδήσαμε: Όπου υπάρχει αγάπη ? Ν?αγαπάς
? Φτιάξαμε το σχολείο της Ειρήνης και σε κάθε όροφό του βάλαμε προτάσεις με θετικά συναισθήματα.
? Γράψαμε τα υλικά που χρησιμοποιήσαμε για το χτίσιμο του σχολείου μας που ήταν τα θετικά συναισθήματα .
? Γράψαμε τις καρδιές της συγνώμης.
? Διαβάσαμε από το βιβλίο «Ψηλά βουνά» του Ζ.Παπαντωνίου το κεφ.10 «Η πρώτη βραδιά στο δάσος» και συζητήσαμε για το πώς ξεπερνάμε με τη συνεργασία και την αλληλοκατανόηση τα μικρά προβλήματα που προκύπτουν στη συμβίωσή μας με τους άλλους.
Β2
Μίλησαν για τα συναισθήματά τους και περισσότερο για το τι τους προκαλεί θυμό Έγραψαν το θυμό τους σε ένα χαρτί και αποφάσισαν να τον κλείσουν σε ένα κουτί.
Στη συνέχεια μίλησαν για τη χαρά και τι τους κάνει χαρούμενους. Συζήτησαν για τα λόγια που τους είπε κάποιος και ένιωσαν χαρά.
Αυτά τα λόγια τα έγραψαν σε ένα ομοίωμα παιδιού για να θυμούνται πως με μερικές μόνο λέξεις μπορούμε να δώσουμε χαρά.
Γ1
Στο πλαίσιο του εορτασμού της παγκόσμιας ημέρας κατά του σχολικού εκφοβισμού οι μαθητές ?τριες της Γ1 τάξης:
? Καθισμένοι σε κύκλο εξέφρασε ο καθένας χωριστά : α) τι τον ευχαριστεί περισσότερο στο σχολείο, β) τι τον στενοχωρεί , γ) τι τον φοβίζει. Κατόπιν οι μαθητές προσπάθησαν να απαλύνουν τη στενοχώρια ή τον φόβο κάποιου συμμαθητή τους συζητώντας μαζί του.
? Παίξαμε το παιχνίδι του καθρέφτη για να δείξουμε πόσο μοιάζουμε κι ας είμαστε διαφορετικοί.
? Αναλύσαμε τους στίχους του τραγουδιού «Να γελάς» που έχει θέμα το δικαίωμα κάθε παιδιού στη χαρά και μάθαμε να το τραγουδάμε.
? Τέλος χορέψαμε σε ζευγάρια, στο ρυθμό του βαλς, το παραπάνω τραγούδι.
Γ2
«Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ »
Οι μαθητές της Γ2 τάξης θα γράψουν τη συνταγή της φιλίας εμπνευσμένοι από θετικές λέξεις που κατέγραψαν κατά τη διαδικασία της ιδοθύελλας.
Δ1
Οι μαθητές/τριες του Δ1 μελέτησαν πίνακες ζωγραφικής γνωστών καλλιτεχνών που παρουσίαζαν σκηνές ειρηνικής συνύπαρξης των ανθρώπων και συζήτησαν πάνω σ?αυτούς. Σκοπός αυτής της δράσης ήταν να προωθηθούν τα θετικά συναισθήματα που προκαλούν οι όμορφες στιγμές της ζωής.
Επίσης, διάβασαν τα παραμύθια «Τα μπαλόνια της φιλίας» και «Η Μόνα σε καινούριο σχολείο».
Δ2
ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΒΙΑ »
Οι μαθητές της Δ2 τάξης παρακολούθησαν μια σειρά έργων ζωγραφικής , σχολίασαν και ζωγράφισαν πίνακες Ελλήνων καλλιτεχνών . Οι πίνακες αυτοί χρησιμοποιήθηκαν για να διδάξουν ειρηνική συνύπαρξη, δικαιοσύνη και ανθρωπιστικές αξίες στους μαθητές. Απλές χαρούμενες στιγμές, καμιά σκηνή ζήλειας ή βίας , συγκίνηση και γλυκύτητα κυριαρχούσαν.
Η εκπαιδευτική μας πρόταση για την ημέρα κατά της σχολικής βίας και εκφοβισμού ήταν η έμφαση στη σχολική ειρήνη , η οποία χαρακτηρίζεται ως καθοριστική για την διασφάλιση της ηρεμίας στη σχολική τάξη.
Ε1
Προβάλλαμε video (βασισμένο στον σχολικό εκφοβισμό και τη δύναμη της φιλίας).
Συζητήσαμε και αναλύσαμε το τι είναι συναίσθημα και έγινε αναφορά σε προσωπικά βιώματα.
Οι μαθητές χωρίστηκαν σε δύο ομάδες:
Η Α΄ομάδα δημιούργησε τη « συνταγή της φιλίας».
Η Β΄ομάδα : δημιούργησε «το σχολείο των συναισθημάτων».
Ε2
Δράσεις για την ?ειρηνική συνύπαρξη?
Οι μαθητές της Ε2 τάξης, τη Δευτέρα 7/3/2016 διάβασαν το βιβλίο «Ένας Καλόκαρδος Καρχαρίας» της Λήδας Βαρβαρούση και συζήτησαν για την αξία της ειρηνικής συνύπαρξης και της φιλίας.
Μετά χωρίστηκαν σε δυο ομάδες και ζωγράφισαν σκηνές πανικού και φόβου αλλά και ειρηνικής συνύπαρξης στο βυθό.
ΣΤ1
Οι μαθητές έκαναν αξιολόγηση του προγράμματος «Μίλα μη Φοβάσαι» και αποτίμηση των αποτελεσμάτων που η δράση έφερε στις διαπροσωπικές σχέσεις τους.
Το πρόγραμμα εκπονήθηκε στην διάρκεια ενός έτους από τον Μάρτη του 2015 έως τον Μάρτη του 2016 και τα αποτελέσματά του ήταν θεαματικά, αφού εξομάλυνε κατά πολύ τις σχέσεις των μαθητών μεταξύ τους.
ΣΤ2
Στο πλαίσιο τα δράσης για τα σχολική ειρήνη ασχοληθήκαμε με την ιστορία του Nick Vjicic
Η απίστευτη ιστορία του Nick Vujicic θα μπορούσε κάλλιστα να είναι σενάριο ταινίας, αλλά δεν είναι. Είναι η ζωή ενός ανθρώπου, που γεννήθηκε πριν 33 χρόνια χωρίς καμία ιατρική εξήγηση, χωρίς χέρια και πόδια και κατάφερε από την απόπειρα αυτοκτονίας στα 10 του, να γίνει ένας γοητευτικός νέος άνδρας, σύζυγος και πατέρας δύο παιδιών, που καταφέρνει ό,τι βάλει στόχο παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες.
Είδαμε αποσπάσματα από ομιλίες του στο διαδίκτυο ,συζητήσαμε και προβληματιστήκαμε με τις απόψεις του πάνω σε θέματα σχολικής βίας και τη στάση του για τη ζωή.
- 8/4/2016 ? Γιορτή 25ης Μαρτίου
Την Πέμπτη 24 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας γιορτή με αφορμή την επέτειο της επανάστασης του 1821.
Η Β΄τάξη παρουσίασε το χρονικό της 25ης με απαγγελίες και δραματοποιήσεις καθώς και την αναπαράσταση του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου
Η ΣΤ΄τάξη παρουσίασε την παράσταση του Θεάτρου σκιών « Ο Καραγκιόζης στην επανάσταση.»
Ακούστηκαν επίσης επετειακά τραγούδια από τους μαθητές των δύο τάξεων.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Σίσκου Αναστασία, Μενέξη Ελένη , Γαϊτανά Χαρίκλεια , Χατζηκατσούπης Γρηγόρης και Κοντέλη Ευαγγελία.
- 31-3-2016 – «Εορτασμός της πρώτης μέρας της άνοιξης»
Οι μαθητές της ΣΤ1 γιόρτασαν την Δευτέρα 21 Μαρτίου την πρώτη μέρα της άνοιξης με μια όμορφη δράση. Μοίρασαν στους γονείς, που εκείνη την ημέρα ήρθαν στο σχολείο για να ενημερωθούν για την πρόοδο των παιδιών τους, ένα σακουλάκι με λίπασμα που παρήγαγαν από την περσινή τους δράση «Κάνω κομπόστ στην αυλή του σχολείου» Γι? αυτήν την δράση είχαν ζητήσει την βοήθεια όλων των μαθητών και των οικογενειών τους, που έφερναν τα οργανικά σκουπίδια των σπιτιών και «τάιζαν» τον «Λούλη Σκουπιδούλη» για τρεις μήνες. Με την πάροδο του χρόνου το οργανικό λίπασμα ήταν έτοιμο και οι μαθητές της ΣΤ1 θεώρησαν σωστό να το μοιράσουν σε όλους, μια και όλοι βοήθησαν για την παραγωγή του. Παράλληλα σε συνεργασία με τον Δήμο Καβάλας μοίρασαν και από ένα λουλουδάκι για να το φυτέψουν σε γλάστρες και κήπους, να ομορφύνουν την γειτονιά αλλά και να επιδράσουν θετικά στο μικροκλίμα της περιοχής. Η όλη δράση όμως πλαισιώθηκε και ομόρφυνε από την ποίηση. Η 21η Μαρτίου είναι παγκόσμια ημέρα αφιερωμένη στην ποίηση, Κάθε λουλούδι λοιπόν είχε ένα μικρό ή μεγάλο πινακάκι με ένα ποίημα αφιερωμένο στην άνοιξη, στα λουλούδια, στην ομορφιά της ψυχής. Τα ποιήματα οι μαθητές τα είχαν διδαχτεί στο πλαίσιο της Ευέλικτης Ζώνης, όπου και προετοίμασαν όλη την εκδήλωση.
- 22/12/2015-ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ
Στις 21 Δεκέμβρη πραγματοποιήθηκε στο σχολείο η Χριστουγεννιάτικη γιορτή με θέμα «Christmas in the World».Πέρα από το πανανθρώπινο μήνυμα των άγιων ημερών ,σκοπός της γιορτής ήταν να δώσει και έναν πολυπολιτισμικό και πολυγλωσσικό τόνο.
Την γιορτή επιμελήθηκαν οι δάσκαλοι ξένων γλωσσών: Αικ. Μιχαήλ, Κ. Πασχαλίδου, Ε. Καραγκιαούρη, Αν. Κυρτλιώτου και οι δάσκαλοι των ειδικοτήτων Σ. Καρακασίδου, Ε. Κοντέλη, Α. Παπαευθυμίου, Χ. Καρακίτσος και Αικ. Ρουσοπούλου με τη συμμετοχή των μαθητών των Α?,Δ?,Ε? και ΣΤ? τάξεων.
- 24-11-2015: «Άσκηση ετοιμότητας εκκένωσης του διδακτηρίου»
Τις δυο τελευταίες εβδομάδες πραγματοποιήθηκε στο σχολείο, από όλους τους εκπαιδευτικούς, ένα σχέδιο εργασίας με θέμα: « Γνωρίζω για τον σεισμό. Προστατεύομαι στο σπίτι και στο σχολείο». Οι μαθητές όλων των τάξεων είχαν την ευκαιρία να ασχοληθούν μέσα από όλα τα διδακτικά αντικείμενα και τα καλλιτεχνικά μαθήματα με το φαινόμενο του σεισμού και τους τρόπους αντίδρασης στο σπίτι και στο σχολείο.
Κατάληξη αυτού του σχεδίου δράσης ήταν η άσκηση ετοιμότητας εκκένωσης του διδακτηρίου που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 25-11-2015 κατά τη διάρκεια της 3ης διδακτικής ώρας. Μετά από λεπτομερή σχεδιασμό και επιμόρφωση μαθητών και εκπαιδευτικών, εκκενώθηκε το κτίριο με απόλυτη επιτυχία.
Η διαδικασία της εκκένωσης διήρκησε μόνο ένα λεπτό. Σε αυτό το χρόνο 250 άτομα, μαθητές και εκπαιδευτικοί βγήκαν με ασφάλεια έξω μέσα σε απόλυτη ησυχία. Οι μαθητές συγκεντρώθηκαν με τάξη στους χώρους καταφυγής που είχαν οριστεί και στα 15 επόμενα δευτερόλεπτα δόθηκε η αναφορά των απόντων. Η άσκηση ακολούθησε πιστά τον αρχικό της σχεδιασμό και έγινε στο πλαίσιο του προγραμματισμού του πρώτου τριμήνου.
- 18/11/2015 – ΓΙΟΡΤΗ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ
Την Τρίτη 17 Νοέμβρη 2015 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας γιορτή με αφορμή την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου. Τη σχολική γιορτή ετοίμασαν οι μαθητές των Δ? και Ε΄ τάξεων με την υποστήριξη και εμψύχωση των δασκάλων τους , κ. Αναγνώστου Ελένης, κ. Ζιγνέλη Αγγελικής, κ. Μπόλη Παρασκευής , κ. Τσαπώνη Αναστασίας της μουσικού κ. Κοντέλη Ευαγγελίας και της εκπ/κού Θεατρικής Αγωγής κ.Ρουσσοπούλου Κατερίνας. Τη γιορτή παρακολούθησαν οι μαθητές και οι γονείς.
- 7/11/2015 – ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΙΤΙΚΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣΚΑΙ ΣΤΟ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ Ν. ΚΑΡΒΑΛΗΣ
Την Παρασκευή 6 Νοέμβρη , οι τάξεις Γ,Δ,Ε και ΣΤ, επισκέφτηκαν το στρατιωτικό αεροδρόμιο Χρυσούπολης με αφορμή την ημέρα εορτασμού της αεροπορίας. Οι μαθητές γνώρισαν την ιστορία της πολεμικής ιστορίας , το στρατιωτικό και ανθρωπιστικό της έργο και ήρθαν σε επαφή με πολεμικά αεροσκάφη και εξοπλισμό.
Οι τάξεις Α και Β επισκέφτηκαν το Λαογραφικό Μουσείο Ν. Καρβάλης ,όπου ξεναγήθηκαν στον χώρο από τους υπεύθυνους του Μουσείου.
Στην συνέχεια όλο το σχολείο συγκεντρώθηκε στο camping Αλέξανδρος στην Καρβάλη για χαλάρωση και παιχνίδι.
15/11/2015 – Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Βαπτιστήριο της Αγίας Λυδίας και στο Πηλοθεραπευτήριο Κρηνίδων
Στις 14 Οκτωβρίου 2015, ημέρα Τετάρτη, έγινε από το σχολείο μας, η προγραμματισμένη εκπαιδευτική επίσκεψη στο Βαπτιστήριο της Αγίας Λυδίας και στο Πηλοθεραπευτήριο Κρηνίδων.
Σκοπός της επίσκεψης ήταν να γνωρίσουν οι μαθητές των Α? Β? και Γ? τάξεων το χώρο που βαπτίστηκε από τον Απόστολο Παύλο η πρώτη χριστιανή της Ευρώπης και οι μαθητές των Δ?, Ε? και ΣΤ? τις θεραπευτικές ιδιότητες του πηλού και του ιαματικού νερού. Οι παραπάνω επισκέψεις διήρκησαν μέχρι τις 11:30 περίπου και στη συνέχεια όλες οι τάξεις του σχολείου συγκεντρώθηκαν στον Αρχαιολογικό χώρο του θεάτρου Φιλίππων για παιχνίδι και ξεκούραση. Ακόμη δόθηκε η ευκαιρία στους μικρότερους μαθητές να εξοικειωθούν, με την επιστασία των εκπαιδευτικών και τη βοήθεια των μεγαλύτερων μαθητών, στις μετακινήσεις ενός πολυπληθούς σχολείου.
- 10/10/2015 – Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών
Αγαπητές συναδέλφισσες και αγαπητοί συνάδελφοι
Με μεγάλη μας χαρά δεχόμαστε τα θετικά σχόλια όλων σας αλλά και των γονιών που τα παιδιά ων συμμετεχόντων ενίσχυσαν τον ενθουσιασμό των παιδιών, τα οποία και έφυγαν από την εκδήλωση με τις καλύτερες εντυπώσεις. Εκτός από την κ.Ιντζέ και τα μέλη του Δ.Σ. της ΕνΕΑΓΚ , ιδιαίτερο ρόλο στην επιτυχία της εκδήλωσης έπαιξαν και οι συνάδελφοι που παρευρέθηκαν και ιδιαίτερα οι: Γαϊτανά Χαρούλα και Μιχαήλ Αικατερίνη (24ο Δημ. Σχολ.),Παπάζογλου Μαρία και Τζιομάκα Κατερίνα (9ο Δημ. Σχολ.), Καλαφάτη Δήμητρα (16ο και 17ο Δ.Σ.) και Ουζούνης Χρήστος (10ο Δ.Σ.) που ετοίμασαν και παρουσίασαν το υλικό τους αλλά και έπαιξαν με τα παιδιά.
Τους ευχαριστούμε θερμά για τον ενθουσιασμό και την ενεργή συμμετοχή τους!
Με φιλικούς και συναδελφικούς χαιρετισμούς
Χρύσα Λάζου (εκ μέρους του Δ.Σ. της ΕνΕΑΓΚ)
- 6/10/2015 – Σχολικός Αθλητισμός
Στο πλαίσιο του εορτασμού της «Πανελλήνιας ημέρας σχολικού αθλητισμού» η οποία το τρέχον σχολικό έτος εορτάστηκε στις 5 Οκτωβρίου 2015 με θεματικούς άξονες: «Σχολικός Αθλητισμός ? Συμμετέχω και μαθαίνω τα Ολυμπιακά Ιδεώδη μέσα από τα Ολυμπιακά και τα Παραολυμπιακά Αθλήματα», οι εκπαιδευτικοί Φυσικής αγωγής, κ. Καρακασίδου Σταυρούλα και κ. Παπαευθυμίου Αποστολία, ανέλαβαν και παρουσίασαν δραστηριότητες οι οποίες εκτελέστηκαν απ? όλους τους μαθητές του σχολείου σε συνεργασία με όλους τους εκπαιδευτικούς. Το πρόγραμμα που ακολουθήθηκε ήταν το παρακάτω:
ΩΡΕΣ | Α΄, Β΄, Γ |
8:10? ? 9:40΄ | Αθλητικές δραστηριότητες
|
9:40΄- 10:00? | Διάλειμμα |
10:00΄- 12:00? | Φιλαναγνωσία – Εικαστικά |
12:00 – 12:30? | Διάλειμμα |
12:30 – 14:00? | Ανάρτηση έργων των τάξεων
Προβολή Βίντεο
|
ΩΡΕΣ | Δ΄, Ε΄, ΣΤ |
8:10? ? 9:40΄ | Προβολή Βίντεο
|
9:40΄- 10:00? | Διάλειμμα |
10:00΄- 12:00? | Αθλητικές δραστηριότητες
Σκυταλοδρομία ταχύτητας (ΣΤ1 και Στ2 τάξη) – Χρόνος 10?
Τάξεις Δ,Ε και ΣΤ αγόρια ? κορίτσια μεικτά 2 μπασκέτες: 2 μονά παιχνίδια και αλλαγές 4άδων – Χρόνος 20?
Τάξεις Δ,Ε και ΣΤ αγόρια ? κορίτσια μεικτά – Χρόνος 20?
Τάξεις Δ,Ε και ΣΤ αγόρια ? κορίτσια μεικτά – Χρόνος 30? (Όλα εκτελούνται σε ομάδες των τεσσάρων ή πέντε μαθητών για να εξασφαλιστεί η συμμετοχή όλων) |
12:00- 12:30? | Διάλειμμα |
12:30- 14:00? | Φιλαναγνωσία ? Εικαστικά ? Ανάρτηση έργων |