ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Β2

back

  • 12/6/2013 –  «Τα μέρη του λόγου» – Βιντεοκλίπ !!!! 

Όλα ξεκίνησαν με τη σκέψη να διδαχτούν τα παιδιά  στο  μάθημα της Γλώσσας  «Τα μέρη του λόγου» μ? ένα τρόπο που θα τα βοηθήσει να μάθουν διασκεδάζοντας. Επειδή δε βρήκαμε κάτι ανάλογο,  σκεφτήκαμε να δημιουργήσουμε μόνοι μας! Έτσι γράψαμε στίχους, συνθέσαμε μουσική  και τελικά  με τη βοήθεια του συνεργάτη και πατέρα του σχολείου μας  κ. Μιχαηλίδη Γιώργου καταφέραμε να  εκφραστούμε   με  ένα πρωτότυπο τρόπο δημιουργώντας το παρακάτω αποτέλεσμα.

 

ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ

ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ
ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ  ΜΑΣ ΒΟΗΘΑ
ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ

1
Η ΚΥΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ
ΜΟΡΦΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΟΦΗ
ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΗΛΩΝΕΙ
ΚΙ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ

5
ΑΡΘΡΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ
ΕΠΙΘΕΤΟ ΑΝΤΩΝΥΜΙΑ
ΡΗΜΑ ΜΕΤΟΧΗ
ΚΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ

2
ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΛΑ
10 ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΕΝΝΟΕΙ
ΑΣ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠ’ ΤΗΝ ΑΡΧΗ

6
ΜΑΣ ΜΕΝΟΥΝ ΑΛΛΑ 4
ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΑΥΤΑ
ΚΑΘΩΣ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΕΙΠΑ
ΤΑ ΛΕΝΕ ΑΚΛΙΤΑ

3
ΤΑ ΠΡΩΤΑ 6 ΚΛΙΝΟΝΤΑΙ
ΚΙ ΑΛΛΑΖΟΥΝΕ ΜΟΡΦΗ
ΤΑ ΑΛΛΑ ΟΜΩΣ 4
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΓΗ

7
ΕΠΙΡΡΗΜΑ ΕΠΙΦΩΝΗΜΑ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΘΕΣΗ
ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ
ΘΕΕ ΜΟΥ ΔΩΣ΄ ΜΟΥ ΦΩΤΙΣΗ 

4
ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΜΕ
ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΛΑ
ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ
ΜΕΣΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ 

8
ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ
ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΩ ΟΛΑ ΣΩΣΤΑ
ΤΗΝ ΔΑΣΚΑΛΑ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΝΩ
ΝΑ ΠΗΔΑΕΙ ΑΠΟ ΧΑΡΑ. 

divider

  • 16/5/2013- Επίσκεψη στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής

Οι μαθητές της Β΄ τάξης στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος «Κυκλοφορώ με Ασφάλεια »  επισκέφθηκαν το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής  και ξεναγήθηκαν στους χώρους του από τον αρμόδιο τροχονόμο. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες πεζών και οδηγών και σύμφωνα με τους κανόνες που τους υπέδειξε ο τροχονόμος για τη σωστή συμπεριφορά, οδήγησαν ποδήλατο και περπάτησαν στο πάρκο. Τέλος, πήραν διπλώματα καλής οδικής συμπεριφοράς.divider

  • 14/5/2013 – Επίσκεψη στο ταχυδρομείο και στο δημαρχείο της πόλης μας.
    Στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος «Γνωρίζω την πόλη μου», η τάξη μας επισκέφθηκε το ταχυδρομείο και το Δημαρχείο της πόλης μας . Εκεί οι μαθητές ξεναγήθηκαν στους χώρους συλλογής, καταγραφής και αποστολής των γραμμάτων. Κάθε μαθητής είχε ετοιμάσει το δικό του γράμμα και στη συνέχεια οι υπάλληλοι με μεγάλο ενθουσιασμό και υπομονή , μας έδειξαν αναλυτικά όλα τα βήματα της διαδικασίας.
    ? Περιμένω στη σειρά μου.
    ? Αγοράζω γραμματόσημο.
    ? Κολλώ το γραμματόσημο στη σωστή θέση.
    ? Ρίχνω το γράμμα μου στο κατάλληλο γραμματοκιβώτιο ( εσωτερικού ).
    Παρόλο που η επικοινωνία με γράμματα θεωρείται στις μέρες μας ξεπερασμένη, δείξαμε ενδιαφέρον και φύγαμε ενθουσιασμένοι!
    Κατόπιν επισκεφθήκαμε το δημαρχείο της πόλης όπου μας υποδέχτηκε ο αντιδήμαρχος κ. Μιχαλάκης Χριστόδουλος. Περάσαμε στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, μας εξήγησε τι συμβαίνει σε αυτό το χώρο και «παίξαμε» το ρόλο των Δημοτικών Συμβούλων θέτοντας ερωτήματα στο Προεδρείο. Οι «Δημοτικοί Σύμβουλοι» του Β2 έκαναν τις προτάσεις τους προς τον πρόεδρο για ένα καλύτερο σχολείο. Ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία που θα μας μείνει αξέχαστη!! Και ποιος ξέρει, ίσως σε κάποια χρόνια κάποιος από μας να βρίσκεται σε αυτή την αίθουσα ως Δήμαρχος!!!divider
  • 22/4/2013 – Επίσκεψη στην τοπική εφημερίδα «Νεάπολις» της Καβάλας

Οι μαθητές του Β2 τμήματος του σχολείου, τη Δευτέρα 22/04/2013, επισκέφθηκαν το τυπογραφείο όπου εκτυπώνεται η εφημερίδα «Νεάπολις» . Εκεί ενημερώθηκαν από τον τυπογράφο για την ιστορία της τυπογραφίας, τη  διαδικασία τύπωσης και έκδοσης μιας εφημερίδας και παρακολούθησαν όλη την πορεία εκτύπωσης της σημερινής  εφημερίδας.  Οι μικροί  μαθητές απηύθυναν στον τυπογράφο πολλά ερωτήματα και έφυγαν ενθουσιασμένοι, γεμάτοι επιθυμία να φτιάξουν τη δική τους εφημερίδα σαν νέοι «Γουτεμβέργιοι». Τους μικρούς μαθητές συνόδευσε η δασκάλα  κ. Γαβριηλίδου Θένια.

 divider