ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

  • 17-6-2015: «Παραδοσιακές πινελιές στην αυλή του σχολείου»
    Την Δευτέρα 8-6-2015 έγινε η γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς, το απόγευμα στην αυλή του σχολείου. Υπεύθυνες για την γιορτή αυτή ήταν οι γυμνάστριες του σχολείου κ. Καρακασίδου Σταυρούλα, Βλαχογιάννη Βασιλική, Στεργιοπούλου Ζωή και ο μουσικός του σχολείου Παπαμόσχου Παναγιώτης. Το θέμα της γιορτής ήταν ένα ταξίδι στην παράδοση μέσα από παιχνίδια, δημοτικούς χορούς και τραγούδια από όλες τις γωνιές της πατρίδας μας. Οι γονείς χάρηκαν τα παιδιά τους, που αποχαιρέτησαν με τον καλύτερο τρόπο την χρονιά που πέρασε και τα χειροκρότησαν θερμά.

DSC00547 DSC00476 DSC00458
divider

  • 17-6-2015: Λειτουργία δανειστικής βιβλιοθήκης του σχολείου και απονομή επαίνων φιλαναγνωσίας»
    Την Τρίτη 9 Ιουνίου 2015 έγινε η απονομή των επαίνων φιλαναγνωσίας στους μαθητές του σχολείου που αγαπούν το διάβασμα και δανείστηκαν πολλά βιβλία στην διάρκεια όλης της σχολικής χρονιάς. Σύμφωνα με τα αρχεία της δανειστικής βιβλιοθήκης φέτος οι μαθητές όλων των τάξεων δανείστηκαν συνολικά 1263 βιβλία σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα.

    Τμήματα του σχολείου Αριθμός μαθητών Αριθμός βιβλίων που διαβάστηκαν από τους μαθητές του τμήματος
    Β1 25 214
    Β2 25 181
    Γ1 18 113
    Γ2 19 145
    Δ1 11 41
    Δ2 15 94
    Ε1 17 90
    Ε2 13 90
    ΣΤ1 23 178
    ΣΤ2 22 117

    Φέτος λειτούργησαν επίσης ξεχωριστές δανειστικές βιβλιοθήκες και μέσα σε κάποια τμήματα του σχολείου στα πλαίσια μαθημάτων, όπως του μαθήματος της Γλώσσας και της Φιλαναγνωσίας.
    divider

  • 17-6-2015: «Διαγωνισμός ορθογραφίας»
    Την Κυριακή 7 Ιουνίου 2015 πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Καβάλας η ημιτελική και τελική φάση του διαγωνισμού ορθογραφίας «Μάχες Λέξεων» που γίνεται κάθε χρόνο μεταξύ των μαθητών της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης των Δημοτικών Σχολείων Καβάλας. Στην φετινή χρονιά συμμετείχαν 92 μαθητές από τα σχολεία του Δήμου Καβάλας και των γύρω περιοχών. Στην τελική φάση των 25 επικρατέστερων, το σχολείο μας εκπροσώπησαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης Κουτράκη Χρυσάνθη και Μιχαηλίδης Αχιλλέας.
    divider
  • 17-6-2015: «Εγκατάσταση αυτόματου ποτίσματος»
    Την Τρίτη 6 Ιουνίου 2015 συνεργεία του δήμου Καβάλας ολοκλήρωσαν την εγκατάσταση-επέκταση του δικτύου αυτόματου ποτίσματος στην αυλή του σχολείου. Το έργο είναι πολύ σημαντικό για το σχολείο, καθώς θα βοηθήσει στο πότισμα των δενδρυλλίων που υπάρχουν στην αυλή και στην διατήρησή τους.

DSC00556DSC00555
divider

  • 17-6-2015: «Επίσκεψη του 24ου Νηπιαγωγείου στο δημοτικό σχολείο »
    Την Δευτέρα 25 Μαΐου 2015 οι μικροί μαθητές του 24ου Νηπιαγωγείου Καβάλας επισκέφτηκαν το δημοτικό σχολείο στο πλαίσιο της δράσης που υλοποιείται κάθε χρόνο, «Ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο». Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου ξεναγήθηκαν στους χώρους του διδακτηρίου, είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν τάξεις του σχολείου, να γνωριστούν με τους μαθητές της Α΄ τάξης και να παίξουν μαζί τους παιχνίδια στην αυλή. Επίσης παρακολούθησαν μια εκδήλωση καλωσορίσματος που ετοίμασαν οι μαθητές της Β΄ τάξης με θέμα «Σωστή Διατροφή».

P5250139divider

  • 17-6-2015: «Διδακτική επίσκεψη στο πάρκο αρπακτικών πτηνών στα Κύργια Δράμας»
    Την Παρασκευή 29 Μαΐου 2015 οι μαθητές του σχολείου επισκέφτηκαν το πάρκο αρπακτικών πτηνών που λειτουργεί στα Κύργια της Δράμας και φιλοξενεί 30 είδη πουλιών σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους. Οι μαθητές είχαν την δυνατότητα να δουν τα πουλιά από κοντά και να απολαύσουν γεράκια σε ελεύθερη πτήση, το κάλεσμα και την επιστροφή τους στο χέρι του εκπαιδευτή.

DSC00351
divider

  • 17-6-2015: «Απονομή επαίνων στους μαθητές του σχολείου για την συμμετοχή τους στο πρωτάθλημα του Mini Basket και του Mini Football»Την Τρίτη 9 Ιουνίου 2015 απονεμήθηκαν οι έπαινοι στους μαθητές του σχολείου που συμμετείχαν στα πρωταθλήματα του Mini Basket και Mini Football, που διοργανώνει η «Δημωφέλεια». Με τη συμμετοχή τους τα παιδιά στις ομάδες διδάχτηκαν το ομαδικό πνεύμα και τη συνεργασία ανάμεσα τους. Βελτιώθηκε η σωματική τους υγεία και αναπτύχθηκε το πνεύμα του αθλητισμού.
    Οι μαθητές ξεκίνησαν την προετοιμασία τους για το Mini Football στα τέλη Ιανουαρίου με την καθοδήγηση της προπονήτριας Παρμενίδου Ντανιέλας. Η ομάδα των αγοριών έπαιξε στους ομίλους, ενώ η ομάδα των κοριτσιών έφτασε μέχρι την τελική οχτάδα. Μετά το τέλος του πρωταθλήματος του Mini Football στα τέλη Μαρτίου οι μαθητές με την ίδια προπονήτρια συμμετείχαν στο πρωτάθλημα του Mini Basket. Και η ομάδα των αγοριών και η ομάδα των κοριτσιών συμμετείχαν στους ομίλους.

Οι μαθητές που συμμετείχαν στο Mini Football είναι:
Αγόρια
Γκαϊταντζής Θάνος
Δερβετζής Άγγελος
Δημητριάδης Κωνσταντίνος
Καμαρίδης Στυλιανός
Καρακασίδης Άγγελος
Κατσικαλάκης Βασίλειος
Λιάρος Σπύρος
Μαρμαράς Δημήτριος
Μιχαηλίδης Αχιλλέας
Μπακιρτζής Χάρης
Παλτόγλου Θεόδωρος
Σαμαράς Θωμάς
Σαμαρίδης Ιωάννης
Χατζηαποστολίδης Ιωάννης
Χατζής Παύλος

Κορίτσια
Δερβετζή Κλειώ
Καραγιάννη Αναστασία
Κελεμένη Σοφία
Κοντοπούλου Κυριακή
Κοντοπούλου Στυλιανή
Τζίτζιρα Γεωργία
Τσεκμέζογλου Μαρίνα
Τσιμπίδου Ιωάννα
Χαριζάνη Κυριακή

scan0001 θολήscan0002 θολή

divider

  • 17-6-2015: « Γνωριμία με νέα αθλήματα»
    Την Πέμπτη 30 Απριλίου ο προπονητής αντισφαίρισης Νικόλαος Ράπτης επισκέφτηκε το σχολείο μας, προκειμένου οι μικροί μαθητές να γνωρίσουν το άθλημα. Η δράση έγινε με χρήση ειδικού εξοπλισμού, προσαρμοσμένου στις δυνατότητες της παιδικής ηλικίας και μέσω κατάλληλα τροποποιημένων ασκήσεων και παιχνιδιών, ώστε να απευθύνεται σ΄ αυτήν.

P4300015
divider

  • 18/5/2015 – Βράβευση σε Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα

scan0001divider

  • 7/05/2015 -Παγκόσμια ημέρα γέλιου
    Την Τετάρτη 6 Μαΐου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο εκδήλωση ,με αφορμή την παγκόσμια ημέρα γέλιου. Την εκδήλωση παρακολούθησαν όλοι οι μαθητές του σχολείου και περιλάμβανε προβολή ταινιών βωβού κινηματογράφου και ασκήσεις γέλιου με εμψυχωτή τον κ. Παπάζογλου Παναγιώτη.

Υπεύθυνη εκπ/κος
Πασχαλίδου Καλλιόπη


divider

  • 27-04-2015 Εκδήλωση στο σχολείο με θέμα την ψυχική ανθεκτικότητα
    Η πολυπλοκότητα των καταστάσεων και οι δυσχέρειες της ζωής στη σύγχρονη κοινωνία έχουν δυσκολέψει τους ρόλους και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από αυτούς, για γονείς και εκπαιδευτικούς. Στόχος της συνεργασίας των δύο είναι η ενίσχυση της ευημερίας και της μάθησης του παιδιού.
    Με ολοένα αυξανόμενα τα προβλήματα συμπεριφοράς και μάθησης που καταγράφονται στην Ελλάδα σε παιδιά και εφήβους, είναι σημαντική η ανίχνευση απειλητικών και προστατευτικών για την αναπτυξιακή τους πορεία παραγόντων. Συζητούνται ζητήματα που αναφέρονται στην έννοια της ψυχικής ανθεκτικότητας καθώς και «καλές πρακτικές» για την ενίσχυση της καλής προσαρμογής των παιδιών στις αντίξοες συνθήκες και ματαιώσεις.
    Με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων κρίθηκε σκόπιμη και πραγματοποιήθηκε εκδήλωση με θέμα:

«Ψυχική ανθεκτικότητα : Η σημασία της εκπαίδευσής της -Ο ρόλος της οικογένειας και του σχολείου»

Η συμμετοχή και το ενδιαφέρον των γονέων απέδειξαν ότι το θέμα που αναλύθηκε σε όλους τους άξονές του άγγιζε τους προβληματισμούς τους . Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με μία γόνιμη συζήτηση .

page1output P4270177P4270180
divider

  • 1/4/2015 – Υλοποίηση στο Σχολείο μας του καινοτόμου Προγράμματος  Αγωγής Υγείας με θέμα:

«Έτοιμοι για Γυμνάσιο;»

Το Πρόγραμμα «Έτοιμοι για Γυμνάσιο;», που σχεδιάστηκε από το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Καβάλας, αποτελεί ένα πιλοτικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας και απευθύνεται στην  πληθυσμιακή ομάδα των μαθητών που φοιτούν στην ΣΤ? Δημοτικού. Χαρακτηριστικό των παιδιών αυτής της ηλικίας είναι ότι βρίσκονται σε περίοδο κρίσης, καθώς κινούνται εν μέσω δύο μεταβατικών σταδίων: της αλλαγής της εκπαιδευτικής βαθμίδας από το Δημοτικό Σχολείο στο Γυμνάσιο και της αναπτυξιακής αλλαγής του ίδιου τους του εαυτού, όπως προχωρούν από την παιδική προς την εφηβική ηλικία. Στη βιβλιογραφία γίνεται λόγος για το «σοκ της μετάβασης», δηλαδή την κατάσταση κατά την οποία ο μαθητής βιώνει συναισθήματα ανασφάλειας, αγωνίας, άγχους και φόβου πριν, κατά τη διάρκεια αλλά και μετά το αρχικό στάδιο της μετάβασης.

Χαρακτηριστικά των μεταβάσεων αυτών για τους μαθητές είναι τα εξής: α) καλούνται να φύγουν από το οικείο και άνετο περιβάλλον του Δημοτικού Σχολείου και να εισέλθουν στο νέο και άγνωστο περιβάλλον του Γυμνασίου, β) χάνουν κάποιους από τους καθημερινούς τους φίλους και συμμαθητές και αναζητούν νέες φιλίες, γ) καλούνται να αντιμετωπίσουν νέες προκλήσεις και δυσκολίες που συνδέονται με τα μαθήματα (πολυπλοκότητα ύλης, διαχείριση χρόνου, τρόπος εξέτασης και αξιολόγησης) δ) αναζητούν την νέα τους σωματική, συναισθηματική, γνωστική και κοινωνική ταυτότητα ανάμεσα στον κόσμο των εφήβων και των ενηλίκων.

Στόχος της παρέμβασης αποτελεί η ενδυνάμωση των μαθητών με σκοπό τον καλύτερο δυνατό τρόπο αντιμετώπισης (γνωστικά, συναισθηματικά και κοινωνικά) της μεταβατικής αυτής φάσης.

Το πρόγραμμα «Έτοιμοι για Γυμνάσιο;» περιλαμβάνει πέντε δίωρες συναντήσεις με τους μαθητές και τον εκπαιδευτικό της κάθε τάξης, καθώς επίσης ένα τρίωρο συμβουλευτικό εργαστήρι με τους γονείς των μαθητών της τάξης. Η προσέγγιση των θεμάτων γίνεται με τρόπο βιωματικό, όπως ζωγραφική, παιχνίδια ρόλων, κολλάζ και συζήτηση ενώ προσφέρεται και μία προαιρετική επίσκεψη στο Γυμνάσιο.

Στη συνέχεια παρουσιάζεται το πρόγραμμα των συναντήσεων για το σχολείο μας:

1η Συνάντηση, Παρασκευή 22/04/2015

Ας γνωριστούμε?

2η Συνάντηση: Παρασκευή 29/04/2015

Σκέψεις και συναισθήματα για το γυμνάσιο.

3η Συνάντηση: Παρασκευή 06/05/2015

Η γνωριμία μου με το γυμνάσιο (προαιρετική επίσκεψη στο Γυμνάσιο).

4η Συνάντηση: Παρασκευή 13/05/2015

Αναζητώντας στηρίγματα ?

5η Συνάντηση: Παρασκευή 20/05/2015

 Συναισθήματα και αποχαιρετισμοί.

Οι ώρες διεξαγωγής του Προγράμματος θα είναι 08:15 -09:40  και 10:00 ? 11:30 (για τα δύο τμήματα της ΣΤ΄τάξης).

Παράλληλα προγραμματίστηκε η τρίωρη συμβουλευτική συνάντηση με τους γονείς των μαθητών της ΣΤ? Τάξης του σχολείου να  πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 18 Μαΐου 2015 και ώρα 18:00 στο χώρο του 24ου Δημοτικού Σχολείου Καβάλας. Στη συνάντηση αυτή, που διεξάγεται στα πλαίσια του προγράμματος Αγωγής Υγείας «Έτοιμοι για Γυμνάσιο;», οι γονείς προσκαλούνται να συζητήσουν τις δυσκολίες που ενδεχομένως θα αντιμετωπίσουν τόσο τα παιδιά τους όσο και οι ίδιοι κατά τη μετάβαση στο Γυμνάσιο καθώς και να σκεφθούν τρόπους με τους οποίους μπορούν να συνοδεύσουν το παιδιά τους στη νέα αυτή φάση της ζωής τους.

Εκ της Δ/νσεως