Συλλογικός Προγραμματισμός – Εσωτερική και Εξωτερική Αξιολόγηση
του έργου της σχολικής μονάδας

Σύμφωνα με το άρθρο 1, της Υ.Α. 108906/ΓΔ4/10-09-2021 (ΦΕΚ4189Β) :

«Σκοπός της εσωτερικής αξιολόγησης είναι η συνεχής βελτίωση της ποιότητας του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου σε επίπεδο σχολικής μονάδας και κατ’ επέκταση στο σύνολο του εκπαιδευτικού συστήματος… H διαδικασία αυτή αποτελεί τη βάση για τον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου, καθώς και για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων που θα συμβάλουν στη βελτίωση της ποιότητας των τριών βασικών λειτουργιών της σχολικής μονάδας:

α) Της παιδαγωγικής και μαθησιακής λειτουργίας,

β) της διοικητικής λειτουργίας, και

γ) της λειτουργίας της ως επαγγελματικής κοινότητας μάθησης, που προωθεί την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών…».

Στους ακόλουθους συνδέσμους, έχουν αναρτηθεί κατά έτος, όπως προβλέπεται από την παραπάνω Υπουργική Απόφαση:

Α. Ετήσιος συλλογικός προγραμματισμός

ο οποίος περιλαμβάνει:

  • την καταγραφή, ανά άξονα, των στόχων βελτίωσης για κάθε σχολικό έτος και
  • την καταγραφή των τίτλων των επιλεγμένων Σχεδίων Δράσης.

Συνοπτικός Συλλογικός Προγραμματισμός_Σχολικής Μονάδας 2023-2024

Συνοπτικός Συλλογικός Προγραμματισμός_Σχολικής Μονάδας 2022-2023

Συνοπτικός Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας 2021-2022

 

Β. Συνοπτικές εκδόσεις της Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης της σχολικής μονάδας

οι οποίες περιλαμβάνουν:

  • σύντομη περιγραφή της ταυτότητας της σχολικής μονάδας
  • αποτίμηση των λειτουργιών της κατά το προηγούμενο έτος
  • συνοπτική τεκμηρίωση της αποτίμησης αυτής
  • θετικά σημεία και αδυναμίες που εντοπίστηκαν στις τρεις (3) λειτουργίες

                                                       2022 – 2023 -Συνοπτική Έκδοση της Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης

2021-2022 – Συνοπτική Έκδοση της Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης

2020-2021 – Συνοπτική έκδοση της Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης 

divider